Godmorgon världen!

De är inte normalt för kroppen att gå upp så här tidigt! Allt innan kl 06:00 är inte okey, visst om man går och lägger sig i tid hade de ju varit enklare. Men nu hör de till att jag inte alls var trött igår när jag skulle sova igår! Inte någonstans! Och de får man leva med NU!! Hoppas på att kunna sova några minuter på tåget till Stockholm.

Idag fyller min bror år också, 5 år äldre än mig. När vi var små var jag alltid sur på han då han som sagt även då var 5 år äldre, för han fick göra allt före mig. Och som lillasyster är de ju helt värdelöst! Men nu när vi blivit äldre så är han som sagt alltid 5 år äldre!! GRATTIS KÄRE BROR!! ❤

Och tack igen Celsius att du finns på morgonen!! I Love You! ❤

Hörs sen!

//

Thess

IMG_20130920_065800DSC_0161 DSC_0162

 

 

Kommentera

