Att de ska vara så svårt!

Känner lite att nu borde de vara under 100kilo på vågen, men nej då! 101,2 åååh!! Skit våg! Men de är bara att kämpa på!! De går ju neråt iallafall. Sen hör de till att när man tränar så kan man ju gå ner cm men inte vikt, dock inte mätt mig något så de vet jag ju inte heller om de hänt något. Men ibland så står de still. Och de får de väl göra då! Har bara då sjukt dåligt tålamod så de finns inte på denna världskarta! :-/ allt ska ske på en gång! Sådan är jag! Men de är bara att kämpa vidare!! Men man blir besviken när de inte hinner något!! Jag blir de iallafall. För nu vill jag att de ska bli klart. 

Kommer INTE sluta leva strikt LCHF-kost när jag är klart som många gör, för tror inte att de kommer att funka, då jag tidigare testat att äta lite mer kolhydrater och kände då att jag inte mådde lika bra som med strikt, så strikt it is for life, visst kommer jag säkert att ta något extra någon gång! Men typ leva som jag gör idag de kommer jag. Vet inte vad tror ni? Vet inte om jag vågar heller, tänk om man går upp igen, någon med erfarenheter där?? 

Nej nu ska jag åka och träna!! Kondition och armar! 

Hörs sen! 

Thess

BildBild

6 thoughts on “Att de ska vara så svårt!

  1. Pepp! Du fixar det 😉 Tänk bara på vad du åstadkommit hittills. Går sälv upp direkt om jag avviker från kosten. Pendlar 1-2 upp och ner nu men har heller inte varit superstrikt nu på ett par veckor. Shame on me 😛

  2. Men nu förstår jag inte riktigt, menar du att du på efterbilden väger över 100 kg????
    En sak till, har du nyligen börjat blogga? Hittar bara inlägg från den här månaden, kanske jag som fattar dåligt, ha ha 🙂

      • Jaha, jag tyckte bara inte att du såg så stor ut 🙂 Du kan säkert inspirera många människor, mig tex fast jag redan är inbiten lchf-are med diabets typ ett sedan 38 år. För första gången någonsin har jag kontroll över mitt blodsocker men jag behöver fortfarande gå ner i vikt, ca 15 kg. Jag verkar vara en av de där kvinnorna som får svårt att gå ner i vikt, kanske beroende på
        klimakteriet och att jag har bantat hela livet 🙂 Duktigt gjort av dig i alla fall, lycka till i fortsättningen 🙂

Kommentera

