Latdag!

Eftersom jag är extra idag, för jag får! Så har jag inte kommit till lunchen än, men planerar att äta tonfisk i olja, blandat med lite keso. Tonfisken innehåller 0g kolhydrater/100g och keso ca 3g/ 100g så de kanske blir 3g där och frukosten blev väl sådär 2g så nu är man uppe i 5g sen kan man lägga lite extra på middagen! Max 10g dock! 😀 

Tonfisk och keso mättar väldigt länge och är enkelt att göra bara att blanda! Och krydda med vad man vill!! Om man vill! Detta går även bra som frukost efter träning eller inte träning! Gott är de!! 😀

Nu ska jag in mitt stan (Stockholm) och handla lite inför kvällen! Tänkte att firar man 19 månader så gör man! En sväng till lchfklubben blir de, tänker unna mig knäckebröd! För jag är värd de!! Så är de. 

Hörs senare! 

Thess 

BildDetta kort tog vi för ca 2 månad sen, och ja, en till människa fick då plats i min tröja! Samma som på nästa bild! 

Bild

Kommentera

