Helt slut!

Men så kan de vara vissa dagar, bara att ta sig i kragen och åka till gymmet! Och de är vad jag gör nu! För efter så blir man pigg!! 😀 

En natt kvar sen är de sova i nya lägenheten!! Längtar! Vi ska flytta alla saker på tisdag efter jobbet! Vi har 3 timmar på oss, 2 st förråd! Borde gå tycker jag! Dom ligger inte så långt från lägenheten, 2 vändor! Sen ska vi bara hitta en soffa, och lite annat bråte! 😀 men de kommer! 

Ska köra kondition idag på gymmet tänkte jag! Minst en timma på bandet!! 😀 sen ska jag till Camilla och fixa till naglarna! 😀 fast nu är de jag och Celsius som har en dejt! ❤ 

Detta möttes jag av när jag gick till tunnelbanan idag! 

BildEn liten ekorre!! Dom åt fåglarnas mat! 😀 

Hörs sen! 

Thess 

 

Kommentera

