Mitt på dagen!

Ledig idag så idag tittar jag på folk som jobbar!! 😀 Rätt kul de också, kan väl erkänna att jag hänger med vänner som jobbar! Så de är inte så illa som de låter! 

Har inga större planer idag, dagen får utvisa vad den har att ge! 😀 Ganska skönt med sådana dagar! 

Har skickat ett mail idag till Kostdoktorn om vad som krävs och hur jag går tillväga med den för operationen med att ta bort huden som inte fatta att den också skulle dra ihop dig! Hoppas på svar, enklare att fråga någon som vet istället för att bara fundera! Hoppas på ett bra svar! 

Snart dags för lunch, vet dock inte vad de blir än. Men något gott hoppas jag på, de är ju onsdag! 😀 

Längtar tills man har ett kök där man kan laga mat! För hur man än vrider på de så vet jag ju inte vad dom har i maten när man äter ute, men lagar jag den själv då vet jag ju vad jag har i den! Men de finns ju ställen där man kan bygga sin egen tallrik med mat, och i dom lägen är de ju bäst med bara enkla råvaror, tex ägg skinka sallad gurka avokado räkor keso tonfisk fetaost mozzarella och som dressing tar man typ majonnäs. I dom andra dressingarna kan de finnas väldigt mycket socker! Lite tips bara! Tänk även på att kryddor kan innehålla ganska mycket socker! Sjukt men sant!! Kan lägga upp lite kort på innehållsförteckning på kryddor så ni får se! Kommer i kvällens inlägg! 

BildBildDom som jobbar medans jag tittar på! 😀 

Hörs senare! 

Thess

Kommentera

