Min första sponsor!

Tackar Daniel Wilson för sponsring av gymkort!! Detta känns underbar! Och tävlings människa som man är så kommer vi inom kort styra upp någon rolig tävling! Ska fixa till något kul!  

Daniels företag finns på Facebook 

Audio Video i Grästorp och även Wilson beds!  lika och så fixar vi något kul i framtiden!  😀

Nu blir de snart sängen för lite kondition innan flytten klara jag allt av i morgon! De är nog även lite bra eftersom träningsvärken kommit och hälsat på lite skönt efter benpasset igår.. Få igång dom innan flytt!! 😀

Återigen tack Daniel Wilson!  ❤ 

Hörs i morgon!  

Thess 

BildBild

Har lyckats få tag i en bild på hur jag såg ut ca 1,5 månad innan jag började med lchf kost, och de är fan ingen rolig syn!  Lovar att jag hann nog gå upp en del till!!  😀 och nu ser de ut såhär 

BildEn bit kvar men tack vare påfyllning på gymkortet så ska de nog vara klart till nyår! Sen blir de tokbygga muskler!!  😀

4 thoughts on “Min första sponsor!

Kommentera

