Söndag morgon!

Trött som jag vet inte vad, men de är ju självförvållat så de finns inga ursäkter till att inte gå upp och träna! Vart lite sent igår (01:30 var jag hemma)  men tur nog så har man en timmas sovmorgon på söndagar! Annars hade jag nog inte åkt och tränat nu! Men de är bara att kör! Kort dag på jobbet, 10:30-18:15 så de ska nog gå bra.

Fick äran att snacka lite med en pt igår, sjukt kul att prata med något som vet! Då jag egentligen inte har någon koll på träning, utan mest improvisera men än sålänge funkar de ju, men hon tyckte jag borde ta ett pass hos en pt bara för att utveckla mig! Och de kan jag nog också tycka, men de blir lite längre fram! Idag tänka jag köra ben på gymmet, älskar ju att köra ben så lite kul får man väl ha på en söndag! För de är ju inte söndag alla dagar i veckan! 😀

Nej nu blir de lite bilder från igår och så hörs vi senare!  

Thess

BildBildBildBildBild 

 

Kommentera

