Inte mycket mer att säga idag!

Än tack alla som ställer upp när de skiter sig rejäl.

image

Håller på att bli galet förkyld. Och de har man ju inte tid med, men vilka är de ända som gör de bättre, så då är de vild som står på schemat i morgon! Med hopp om att halsen slutar bara svullen och göra ont! Vill vara frisk och ha energi träna och jobba! Men har lärt mig att lyssna på min kropp, de tog några år, men nu har jag börjat. Och så får de bli! Hälsan går före allt, för utan den funkar ju inte livet!  😀

Vila står som sagt på schemat i morgon,  och även leta bostad, bättre att kunna tacka nej än inte ha någonstans att bo alls! Sen även kanske börja med meny inför nästa vecka,  med hopp om att jag är frisk då och kan träna och jobba!  😀 och kanske flytta in man hittar något!  😀

Nej nu ska jag byta om till mjukisar och mys framför tvn

Hörs i morgon! 
Thess

image

image

image

image

image

image

image

image

Detta är min resa i bilder!

Kommentera

