En råtta ska äta råttgift!

Nu är hon den här tjejen arg ledsen och besviken! Idag kom de fram att vi blivit grundlurade, hon vi skulle hyra av är sedan tidigare känd hos polisen och har inte bara lurat oss utan minst 3 till! Hon är polisanmäld av alla oss och även hon som äger lägenheten. Hoppas att hon verkligen åker fast och får sitta sitt straff! Pengarna får vi reda på i morgon om vi får tillbaka! Önskar verkligen den men de känns ganska långt bort!

Nog om de! Vart en god kvällsmat.
Smörstekta champinjoner

image

Med en äggröra på ägg, rivenost, skinka och lite grädde och kryddor (salt svartpeppar och lökpulver) jag kanske har lite mycket ost i men seriöst de är gott och mättar så de gör inget!

image

image

image

Nu blir de snart sova av då de blir massa samtal i morgon!! Och sen fokus jobb!!

Ha de bäst!
Thess

4 thoughts on “En råtta ska äta råttgift!

  1. Man tror inte att människor kan vara så grymma men bara att inse att jag har fel. Trist insikt! Gillar att du delar m dej av middagstips osv. Bristande fantasi råder ständigt hos mej men du gör det lixom lite lättare 😉

    • Så lite, klart jag delar med mig om hur jag gör. Jo kände lite samma jag innan, men efter denna käppen på näsan så kommer jag allt vara på min vakt! :-/ hoppas jag forsätter inspirera! 😀

Kommentera

