Fokus vilja inställning!

De är dom orden som får dig att komma dit Du vill!! Något en mycket klok kille jag känner lärde mig för ca 5 år sen! Kan erkänna att de går inte en ända dag utan att dom orden finns i mitt liv, dom tre orden är de som gör att man lyckas, spelar ingen roll vad du ska göra men missar du en av dom är du körd! Så är de! Vad du än tar dig för så behöver man dom! Och tro mig, inte alltid man har dom men när man har dom går livet som på räls! Tack Malik för att Du är Han som lärt mig de! 
image

Lunchen var jättemysig och behövlig!! 😀

Nu ska jag handla lite mat och sen blir de hem till Lollo och styra upp lite grejer! Sen mat och mys med Lollo och Erik!  😀

Hörs om en stund!
Thess

Kommentera

