Då var denna arbetsdag över!

Och i morgon vankas en ny! 🙂

Som jag skriv på morgonen idag är de 20månader sen jag bytte kost, jag valde bort de som inte min kropp inte behöver kolhydrater, och med handen på hjärtat så visst saknar jag saker absolut, men som jag sagt innan hade jag vetat vad jag vet idag så hade jag nog börjat tidigare. Men bättre sent än aldrig! 🙂 Är iallafall glad att jag valde denna väg i livet, att få ett liv att orka göra saker utan att kroppen tar lika mycket stryk! Dessa 15kg som är kvar bör vara klart innan 25.e februari nästa år då jag har kört i 2 år. Då hoppas jag att jag fått godkänt för att operera bort hud som inte vill dra ihop sig!

Nu ska jag äta lite kvällsmat som blev samma som frukost så typ 10g kolhydrater idag!!  😉 love my life!

Mig för 20månader sen

image

image

image

Jag nu idag på morgonen innan jobbet!

image

En viss skillnad 😀 och snart mycket snart är jag klar! 😀
Nattinatt
Hörs i morgon
Thess

4 thoughts on “Då var denna arbetsdag över!

  1. Grattis!!!!!! Du har gjort och gör ett fantastiskt jobb. Grattis till ditt nya sundare liv fortsätt som du gör så e du snart i mål.😃 Jag har varit LCHFare i 15 månader och tänker aldrig byta tillbaka. Bästa valet jag gjort i mitt liv trots alla påhopp o övertalningsförsök att det inte är bra med LCHF. Ha en fin dag 😃

Kommentera

