Vinterjacka jo tjena!

Har inte ägt eller velat ha en sån på typ 20 år, och nu är första gången jag ska ge mig in i detta!! Kan erkänna att de känns obekvämt men varmt!! För jag har Aldrig frusit så mycket som jag gjort under denna höst i hela mitt liv. Har en underbar vän som köpte en vinterjacka till mig för en månad sen, och detta kommer nog ta några dagar innan jag lär mig. Känner mig som en Michelin gubbe. Men varmt är de! Tack Monica! 
image

Men nu ska här övas! För snart kommer den riktiga vintern, och då kommer jag frysa ihjäl om jag inte har en jacka! Så här ska se övas!
image

De som är roligast är att de är storlek 42. De har jag nog aldrig ägt ett plagg innan som haft! 😉 och då är detta en jacka! 😉

Nu är de snart dags att äta, vart lite fasta sådär lite skönt idag från igår. Åt ju bara lunch vid 14. Sen orka jag inte och vart inte hungrig igår när jag sluta jobbet och då kände jag när jag vakna idag att få väntar jag 5 timmar så är andra fasta dagen över, vet dock inte om den funkar när man gör så, men 24 timmar är väl 24 timmar?? 😀

Nu ska jag och Louise snart åka till Täby centrum och kolla i affärer!!  😀

image

Hörs senare!
Thess

Kommentera

