Jamen seriöst!!

Hur gott blev inte detta då?? Och sjukt enkelt var de också!! 

image

image

image

image

image

image

image

image

Kan vara ärlig och mackan på sista bilden torka jag inte, orka inte vänta!! 😀
Men snart är resten klart! De som är viktigt är att dom måste torka knäckebrödet annars blir de segt, inget fel på de, men knäckebröd ska ha ett krasande ljud när man äter de!! Och då måste de torkas! 😀 ca 30 min på 50-60g 😀

Nu ska jag göra beasås!

Hörs om en stund!
Thess

4 tankar om “Jamen seriöst!!

  1. Det där lät ju både enkelt och gott. Trodde inte krusakli var ”lchf”. Jag gör oftast Birgitta Höglunds fröknäcke med kokosfett i men det där lät ju så enkelt och gott!

    • De är så lite /skiva så de är inte så farlig, 13g/100g och typ 50g i allt som då blir 7,5g på alla knäckebröden. Så de är inte så farligt tycketr jag! kanske inte äta 2 plåtar om dagen men någon gång ibland! 😉

Lämna en kommentar