Ledig i morgon!

Ska bli ganska skönt. Ska då förmodligen fika med en polare som jag inte träffat på ett bra tag! Och de ska bli kul! 😉

Var och åt efter jobbet med en vän från gallerian! Burger King, alltid lika kul och göra beställningar på såna ställen, för de verkar jättesvårt att göra en hamburgare utan bröd ketchup och senap! Haha.. Men Burger King är sjukt mycket bättre än Mc Donalds iallafall!

image

Så nu blir de hem och sova snart! Galet trött idag. Men så är de väl när de är mörkt hela tiden! :-/

Saknar sommaren! Varmt och skönt och massor av sol!! Men om 6 månader är den ju tillbaka våren och sen kommer sommaren! Och ibiza!!

Har insett att jag får frågan ofta att känner du dig piggare nu, orkar du mer?? Ja de gör jag ju, tänk själva och gå och bära på typ 120-140kg i onödan hur pigg hade man varit efter en dag på jobbet?? Livet är mycket lättare nu! Både fysiskt och psykiskt! Dock som jag sagt innan så lär de nog ta ett tag innan jag själv fattat hur mycket jag gått ner, då jag inte riktigt insåg hur illa de var innan jag börja, ville inte se liksom och då är de lätt att blunda!!
Men visste någonstans inombords att gör jag inget snart så kommer jag nog inte leva så länge till. Är så glad att jag valde att börja leva lchf och inte vänta, och med handen på hjärtat trodde jag inte att jag skulle lyckas så här som jag gjort. Kanske några kilon. Men inte så här många. Men jag gjorde de, har en bit kvar men vafan komigen inte många som gjort de jag gjort! Och har frågat mig själv många gånger varför jag inte börja innan? Men allt har sin tid, när man är redo så kör man! 😀 är iallafall stolt över mig själv! Och de tänker jag vara! 😀

image

image

Hörs i morgon
Thess

Kommentera

