Fredagkväll!

Påväg hem från jobbet, denna dag fick hyfsat fort ändå vill jag lova! Mycket att göra då vi fick en miljon varor (ja överdriver lite 😉 men inte mycket)

I morgon blir de mässa hela dagen!! Ska bli galet kul! Och dricka gratis celcius!! 😉 Sen provsmaka massa god mat!!  😉 life is good!

Helt ärligt är jag sjukt nyfiken på vad vågen står på nu? Ska inte väga mig, men de verkar som om de hänt en hel del de sista, då de påpekas väldigt mycket just nu, kul är de och jag hoppas med hela mitt hjärta att den 31/12 att vågen står på mindre än 90kg de skulle vara en sån vinst så de finns inte ens!! Borde klara de! 8 veckor borde gå!! Ska gå!  Fatta 90kg då är de 5kg kvar till mitt mål! Sen får de vara bra! 😀

image

Som sagt påväg hem och var tvungen att ta en selfie bild! 😀 nästa bild är från mars i år!

image

Något brunare!! Men nu lite mindre! 😉
Ska jobba på färgen igen tror jag! Man ser mycket fräschare ut när man har lite solbränna! 😀

Till kvällsmat är planen beasås och den där korven med 0 kolhydrater i!!

image

image

Mums Mums!!
Min kollega skulle trycka 5 gorbys pizza?? Hur får man i sig de?? På en gång!! Han är så alla vet sjukt vältränad! Orättvist är livet! Men helt ärligt hur gott är gorbys grejer?!? 😀

Missa precis bussen med 30 sekunder, så nu ska jag jobba på att vänta i 30 min tills nästa går.. :-/ Jag är ju världssmänst på att vänta men inte mycket man kan göra nu faktiskt!! 

Hörs i morgon!
Thess

Kommentera

