Mot jobbet

Morgonmöte med LG. Genomgång av deras nya mobil! Och dom bjuder på frukost = jag äter frukost hemma!! 😉 Så de blev 3 nykokta ägg med lite majonnäs!! De är bra gott med nykokta ägg!! Men väldigt mätt!!  😀

Prata med en vän om lchf igår, hur man känner första tiden! Och nu har jag ju vant mig med den känslan, men man känner sig ”Smal” då magen känns platt! De betyder inte att man gått ner något, men magen känns platt! Man är oförskämt pigg, hela tiden! Känner sig aldrig uppsvälld efter man ätit. Man mår bra helt enkelt! Den känslan den är grym!! Sen leva med den känslan hela tiden är sjukttrevligt!! Inget jag skulle byta för något!!  😉
Och jag själv tyckte nog att jag fick ner väldigt mycket ibörjan, men kläderna vart ju inte större, men de var på grund av att dom var väldigt försmå när jag började!! Så de tog ett bra tag innan dom vart förstora! Och de tog ett bra tag innan första kommentaren kom! Sen är de känsligt med kommentarer man vet inte om den man säger de till kommer ta illa upp, eller bli glad! Men första kommentaren kom från en kollega, och den värmde!!  De tog några månader. Men kommer ihåg den! -Du måste MINST gått ner 20kilo minst! Duktig du är!!  😀 Och de hade jag säkert  gjort också. Men man tänkte nog inte på de, hur mycket är 20kg på någon som väger över 200kg de syns inte så mycket! Men sen efter ett år så började man märka! Även jag lite. Behövde inte så stora kläder längre. 😀
Nu känns de mest ofattbart att jag gjort de jag gjort! Men är väldigt glad över att jag fortfarande har känslan pigg och inte uppsvälld!!  😀

image

Hörs sen!!
Thess

2 thoughts on “Mot jobbet

  1. Verkligen inspirerande att läsa din blogg! Vilket jättejobb du har gjort! Lånade en bild på dig och gjorde ett inlägg på min blogg. Hoppas det är ok! Mvh Maria / lchfbymaria.blogg.se

Kommentera

