Fastan är över!

Gick galant idag med! 😀 påväg hem från jobbet! Har varit lite att göra så jag hann inte blogga mot på dan! 😀

Har ätit mat med blivande roomie

På Burger King, dubbel wooper utan bröd ketchup och senap! Att dom verkligen älskar att göra den INTE! Kommentar från köket var -men vafan!! Men hur svårt är de egentligen??  Borde vara enklare??  Ja ja, dom fixa de iallafall! Nu mätt och god blir de hem och sova lite sen sista jobbdagen den här veckan! 😀

Dock massor av bilder från en kollega idag! Dock inga innan jag började!! Men strax efter jag börjat!!

image

image

image

image

image

image

Där har jag ändå kört i typ 3 månader, jag hade fått ner i vikt! Detta kortet är typ om några dagar 2 år! 
image

Och nu ser jag ut så här!
image

image

image

image

Tack Micke för korten!! 😀

Hörs imorgon

Thess

Kommentera

