Herregud!

Låt mig Aldrig bli en sån människa, en sån som dör för ladies night! Upplevelse Yes! Men inget jag någonsin kommer att betala själv för! 😉
image

image

image

image

image

image

Innan var vi och åt på ett ställe på Tele2 Arena! Helt Oki mat, dock visste som inte om dressingen innehöll socker? Tyvärr missa jag att ta kort på maten, men här kommer de på när de nästan är slut! 
image

Broccoli bacon gruka ost räkor ägg och en ranch dressing! Frågade om socker i allt och kolhydrater, svaret blev -men de blir ju svårt, de är ju typ socker i allt väl? Och kolhydrater? De fanns ingen innehållsförteckning till något! Men man får väl leva med lite socker om de nu var de i maten! :-/

image

I maj 2012 då hade jag kört i nästan 3 månader.
image

Ca 1 vecka sen!  Kan själv inte fatta vilken skillnad, då man ser sig själv varje dag. Kan Erkänna att jag undvek spelar så den tiden. De göra jag även idag, då jag inte fattat att jag inte att ut som jag gjorde då de jag själv inte ville se! För såg jag inte så hade de inte hänt! Nu vågar jag inte för jag vet inte vad de är jag ser! Låter säkert jättekonstigt, men skräcken för speglar sitter i hjärnan, samma skräck som finns för att vara med på kort. Visst selfie kort tar jag men om någon annan tar kort vill jag inte vara med! Så jag inte vill sticka ut som jag gjorde förut, för min hjärna har inte fattat än att jag inte att ut som jag gjorde för 21 månader sen
image

Och de är ju på samma sätt som den inte ville förstå att de gått så långt som de gjort på denna bild. De är den ända jag har som är tagen precis innan jag började med ny kost! Lchfkost, ett stort steg i rätt riktning! För 21 månader. Idag 24/11 så är de sista dagen jag åt kolhydrater, eller ja, socker, gluten och annat som innehåller de, jag ökade fett mängden och i stortsett tog bort kolhydraterna. Och de som hände var, jag kände mig piggare gladare och inte lika uppblåst. Hamnade  inte i matkoma längre, ändå åt jag mig mätt! Vakna innan klockan ringde på morgonen och var pigg. Detta inom loppet av 2 veckor. De var en omställning i livet absolut, men den är värd de alla dagar i veckan! De är värt att inte må som jag mådde för 21månader sen, önskar ingen att nå som jag mådde!
Önskar alla att nå som jag mår idag! 😀
image

Tack för att ni läser och jag hoppas med min story jag kan inspirera andra, dela gärna så fler får läsa att de går att må bra utan att offra allt för mycket! 😀

Hörs imorgon
Thess
image

2 thoughts on “Herregud!

Kommentera

