Då var arbetsdagen över!

Nu hoppas jag att tåget hem går lite granna iallafall! Så man slipper vänta sönder sig på att få mat!! Hoppas de löser sig tills imorgon! Orka de här! 

image

En sån här skulle jag vilja ha hemma, något mindre men sjukt fint när de är mörkt!

image

Skulle kunna tänka mig att vara i sälen i helgen! Wtp Axwell!  Men får helt enkelt leva med att jag fick uppleva detta i somras!

Snart dags att planera nästa sommar, Ibiza Yes! Summerburst Yes! Tomorrowland I wish!

Men de är ett tag kvar tills vi är där så vi gör jul först!! 😀 nyår och sen så kör man 2014!! 😀

Åhå kan tåget komma nu! Vill hem och äta mat! En hel gris med beasås!! Superhungrig!! Fastan är över för den här veckan! 😀 Hoppas verkligen att de givit resultat med fasta! Annars så är de självplågeri!! 😀 Men 3 måndagar kvar 2 torsdagar kvar sen är den över! Då blir de strikt lchf och konditionsträning för hela slanten! Beach 2014 here I Come! 😉

image

image

Snart i gullamarsplan, 40 min senare! De går bra nu sl! Så sjukt bra!! 😉
Så om allt går som de tänkt så kommer jag vara hemma om ca 20 minuter! Magi! Håller alla tummar jag har!! 😀

Hörs imorgon
Thess
image

Kommentera

