Riktigt myskväll med mina killar!

image

image

image

image

image

image

image

Några (typ 10 appletinis) senare! 😀 Och en.väldigt full Coffe! 

Har tokmysigt med grabbarna ikväll! Och helt otroligt men de gick att äta en hel del på Julbordet! Dock vart jag ju mätt alldeles förtidigt! 😦
image

Och köttbullarna var utan tillsatser av gluten eller annan stärkelse!! 😀 lycklig tjej!

Snart hemma då blir de sova av! Jobb imorgon! 😀 3 dagar innan jag tar julledigt! Hem till familjen!
Försöka hinna handla lite julklappar imorgon på jobbet om de finns tid vill säga! 😀

Och när jag gick till tunnelbanan så fick jag förbi detta underbara
image

image

image

Fattas bara snö!
Hörs imorgon
Thess
image

Kommentera

