Vissa saker får man leva utan!

image

Som pepparkakaor! Dom var inte goda!! Så de får jag leva utan helt enkelt! Och med handen på hjärtat så överlever jag!! Har aldrig varit en pepparkakas älskande människa! Luktar gott de gör de! Men inte någon favorit! Så nu vet jag de inga pepparkakaor i år heller! 😀
Men att välja bort vissa saker ur ens liv är inte västra grejen, man överlever. Att må som en prinsessa gör att man inte vill! Inte värt att ens fundera över de, jag har valt mitt liv utan kolhydrater och de kommer förbi så. Vet att folk tycker man är helt knäpp, men 1 jag har gått ner så mycket och känner inte för att gå upp de igen! 2 min kropp har aldrig mått så här bra, varför sluta då???  Nej tack, jag har valt att leva mitt liv utan kolhydrater! Så kommer de förbli!
image

Nu blir de att göra sig klar inför julklappshandeln, nu undrar jag varför jag inte gjorde detta i september istället! De kommer vara jag och 100 miljoner andra som funderar på samma sak! 😀 Hahaha!

Hörs senare!
Thess

image

Kommentera

