Dan före dan!

Har varit och hälsat på min bror med familj, och brors barn. Har även hunnit med att hälsa på dom som inte är bland oss här nere längre och tänt ljus på gravarna!

Bakat vörtbröd från lchfklubben
image

Vart jätte gott! De vill jag lova! Värt var enda krona!  (39 kr för att vara exakt)
image

Och sen inhandla jag helt ärligt världens godaste ost!! Köp! Så sjukt god så de finns inte ens!
image

Imorgon blir de att baka lussekatter lchf, och även risalamalta lchfstyle så klart! Imorgon är de julafton och då får jag äta lite mer kolhydrater än annars runt 20g hade jag tänkte! 😀

Sen stenhårt strikt lchf och en vecka kvar tills vägning och förhoppningsvis sista veckan med 5:2 på ett tag! 😀 Och förhoppningsvis även nått mitt mål! 😀

Nu ska jag umgås med min familj! 
Hörs imorgon
Thess
image

Kommentera

