Fredagkväll!

Vart fredagsmys mat!
image

Min roomie hade handlat kött!! Blev så glad! Så gott! Sen ”festa” jag loss med en kaffe med grädde i! De är ju ändå fredag!! 😀 sjukt de där, men min kropp mår absolut bäst med så lite kolhydrater som de går att få, har ju ”fuskat” över jul och då har jag kanske ätit runt 20g om dagen och när man går ner till 10g igen så känner jag verkligen skillnad på hur jag mår! 😉 konstigt de där! Har bestämt mig att finns de biljetter kvar så ska jag köpa de till wellness-Stockholm 2014 känns som om de kan bli en galet kul dag! 10 maj! 
En heldag om hälsa och kost! 😉 de är jag värd!  😀
image

Tänkte mysa vidare den underbara fredagkväll, ledig helg! Sovmorgon imorgon. Tänker bara njuta!
Hörs imorgon
Thess
image

image

image

2 thoughts on “Fredagkväll!

Kommentera

