Hitta något som gjorde mig glad!

image

Blir varm i hjärtat varje gång jag ser något sånt här i vanliga livsmedelsbutiker! Tror dock de blir billigare att göra dom själv men om man inte har tid eller ork så finns de ju iallafall! 😀 detta hitta jag på Ica i Liljeholmen! 😀

Nästa gång jag är ledig så ska jag till läkaren och på rättegång! Lite nervös är jag faktiskt för båda! Men de kommer nog gå bra! Tänkte be dom kolla upp hela mig och se om de är så himla farligt med lchfkost som de sägs eller om alla värden är på topp vilket jag tror dom är!! 😀 För så bra som jag mår nu har jag aldrig gjort!

Hem och laga lite mat har inte kommit på vad än, men de löser sig när vi är hemma! 😀
Hörs om ett tag!
Thess
image

image

image

Kommentera

