Lördagkväll!

Och inget på tvn. Är de inte nu de ska vara bra saker på tvn.
Fick mitt underbara kött och beasås nu ikväll!!  De var underbart!
image

image

Älskar kött och beasås skulle nog kunna leva på de! Bästa!!

Nu är de bara en jobb dag kvar sen är de måndag!! Och då händer de mycket grejer! Spännande och nervöst!

Om en och halv månad så har jag levt lchf i två år, helt galet vad tiden går när man har kul! Och inte nog med de jag har ju blivit mindre än halv! Och de är ju lite galet då jag fortfarand i hjärnan att mig som så jag såg ut förr två år sen, har så svårt att förstå samtidigt som jag är glad och lycklig när jag ser på mina före och efter bilder!
image

image

image

De är ju lite galet. Och att fatta lär nog ta ett tag! Men vem har brottom??  Livet är mycket lättare!! Allt går så mycket lättar. Livet är lättare! Inte så konstigt om man tänker på vad jag gått och burit på helt i onödan! Då blir nog livet i allmänhet lättare! Tror nog alla som tappat vikt någon gång vet vad jag talar om!

Har även tagit ett nytt beslut i mitt liv, ska dämpa koffein intaget kraftigt, max en celcius om dagen(när jag jobbar) . En till två koppar kaffe om dagen! Ska klara detta! Envisheten vinner!! Och envis de är jag!

Nu blir de att mysa vidare denna lördagskväll.

Hörs imorgon
Thess
image

Kommentera

