Söndagkväll

Måndag imorgon och de betyder fasta! Hela dagen, till 20 imorgon kväll!! Lagom tills jag är hemma igen!

Idag dag har vi verkligen inte gjort många knop, men dagen har rullat på ändå. Skönt att bara vara! Har kommit fram till att jag ska inte känna mig dum när jag ”skryter” om vad jag gjort. Vad jag åstadkommit under dessa snart två år. De jag har gjort är galet, då ingen annan velat lyckats med de! Men jag är stolt över vad jag gjort måste bara lära mig att ta åt mig när jag får en komplimang och våga skryta om mig själv! De är inte fullt men de tycker många. Men vafan om man gjort något tex gått ner i vikt så ska man vara stolt över de och hjälpa andra! Man behöver ju inte bli någon ”diva” men man ska fan gå rak i ryggen och vara stolt!! För jag har förlängt mitt liv med väldigt många år! Jag mår som en prinsessa och de har jag inte tänkt att ändra på! Men nu ska jag chilla vidare denna underbara söndagskväll.
Hörs imorgon
Thess

(Tyvärr går de inte att ladda upp bilder via appen. Men hoppas på en uppdatering snart så de går!)

Kommentera

