Söndagkväll!

På meny blir de hemmalagad hamburgare med sallad och beasås naturligtvis. Älskar beasås! Så är de, kan vara de bästa som finns och lovar att jag skulle kunna äta de varje dag utan att tröttna!

Ledig imorgon och ska träna lite var planen med hopp om att träningsvärken släpper lite då! De sägs att de gör de! Så de är bara att hålla tummarna!

Maten intagen och även en liten efterrätt, kvarg lite grädde och 5st hallon frysta lite vaniljpulver och lite sukrin ihop rört!! Söndags Urspårning!!  Men vafan jag firar ju tre veckor rökfri! Plus att de har inte blivit så mycket kolhydrater idag så lite extra dog jag nog inte av!! (de sjuka är att när jag spårar ur i min värld är att öka kolhydratsintaget till 20-30g kolhydrater den dagen, ja vet de är något fel på min hjärna) lite fusk ibland kan ju inte vara hela världen! En kaffe ska de bli sen också med lite grädde i sen blir de mat vid 14 imorgon. 16:8 känns helt okej att köra hoppas bara att den gör nytta! Ska även slänga ut vågen. Eller ja, ska gömma den någonstans och inte bry mig fören jag får tiden hos doktorn!
Utan bara njuta och träna allt jag kan! För sen blir de inte träna på några månader! Men efter de så jävlar vad de ska tränas!! Bygga muskler som aldrig förr!
Ska forsätta njuta av träningsvärken och kvällen så hörs vi imorgon
Thess

image

Kommentera

