Huvudvärk!

Är inte underbart att vakna med! Vilket jag gjorde idag, samt förkyld! Så vila en dag till. Med hopp om att jag kan träna imorgon igen! Så idag blir de bara vila hela dagen. Eller så gått de går iallafall, men ju mer jag vilar idag ju snabbare blir jag förhoppningsvis redo för gymmet igen! Och dit vill jag så snart som möjligt går!

Tre timmar kvar tills de är dags att äta frukost, tänkte lite ägg och bacon idag alltid gott! Och till kvällen blir de nog lite lax med tillbehör!

Ska vila vidare här nu så hörs vi senare!
Thess

image

Kommentera

