Nu är jobbdagen avklarad!

Hem laga lite mat och sen sova! Med hopp om att jag får sova hela natten!! Trött som aldrig förr! Men hoppas verkligen att jag mår som en prinsessa när jag vaknar imorgon för då ska jag till gymmet och göra mig väl förtjänt av en underbar middag på Texas longhorn på kvällen! 😀

Slängde ihop lite köttfärssås med lite isbergssallad! Faktiskt gott!! 😉  inte många som tror en men en god köttfärssås och bara enkelt hackad isbergssallad! Mumsig!

Ibland slår de mig vilken sjuk viktresa jag faktiskt gjort, helt själv. Jag har hittat min balans på kolhydrater, som får mig och vart jag mår bäst. Känner att jag har hittat rätt spår, självklart kommer jag sväva ut ibland och äta lite mer kolhydrater om dagen än vad jag brukar! Men jag kommer ju aldrig någonsin gå tillbaka till de liv jag levde innan! Finns ingen frestelse i hela världen som skulle lyckas få mig dit igen! Muffinsarna får lukta hur gott som vill på morgonen på jobbet (jobbar bredvid en muffins shop)  lukta kan jag göra men äta skulle jag aldrig göra!

Men en dag känns de som om de borde ske att någon öppnar ett café för lchfkost där man kan köpa lchf muffins, kakor, pajer och annat gott! En dag, en dag! Tänk att kunna köpa Fettkaffe med en muffins! Vilken dröm! 😀 annars blir de att fika hemma istället, då vet man ju att de inte är någon skit i maten /fikat!!  😀

Nu är de snart dags att sova lite med hopp om att man får sova hela natten!! 😀
Hörs Imorgon
Thess

image

Kommentera

