Dags att hitta på något!

Ryggen är bättre idag vilket gör mig jätteglad! Ska fortsätta med tabletterna tills jag är helt bra, sen några dagar till efter de! Så de verkligen blir bra!

Ska åka och kolla in de nya stället på söder i skrapan idag med lite polare, vet att de kommer blir hur bra som helst! Ska ta med mina ketobollar till dom så får dom provsmaka och se om de är något som skulle vilja sälja i sin butik /café. För dom är ju väldigt lätta att göra. Samma med bountybollar också lätta att göra och mycket goda!
Vi får se vad dom säger! Är jättenyfiken på deras sortiment då jag har haft ett finger med i spelet, och ser om dom lyssnat på mig om just lchfkost. Har svårt att tro något annat men ibland vet man aldrig!! Hursomhelst ska de bli jättekul att de öppnar ett ställe som serverar lchfkost och inte något halv gjort utan har på menyn!! 😀 

Hörs senare
Thess

image

image

image

Kommentera

