Tisdag = morgonmöte

Vilket betyder börjar tidigare klockan nio! Ska man då träna innan så får man vakna tidigare än vanligt! 😉 Så de gjorde jag! Men varför är de alltid så att när man ställer klockan och ska upp tidigt är man tröttast i världen men när man får sova, så vaknar man tidigt och pigg?? Men som alltid är de bara att gå upp ur sängen och åka till gymmet! Och de som är bäst är att min roomie ska med mig och träna på torsdag. De ska bli kul, sen kommer hon aldrig vilja träna med mig mer!! 😉 jag har en tendens att vara väldigt hård mot mig själv och andra när jag sätter igång! Men gå till gymmet och mesa så kan man ju lika gärna skita i de! Ta en promenad ute i naturen, för ska man köra är de lika bra att gå in 110% än 20% Visst sen finns de skador som gör att man inte kan och då ska man inte ge 100% men är man frisk då ska man de!  Lovar att de känns mycket skönare efteråt också!! 😀

Dags att tagga till framme på gymmet!
Hörs sen
Thess

image

Kommentera

