Snö igen!

Men jag skotta igår så idag är de miss roomies tur! 😉 
Tänker en stund nu att jag kör en vilodag idag, men så kände jag att träningsvärken nästan var borta! Och de hade ju varit kul och testa träna utan sån! Var ju några dagar sen. Och de är ju bara gå lite på gåbandet och 100 squads som ska göras idag! Så vafan upp och hoppa! Så nu är jag påväg mot gymmet! Dock med en sen tunnelbanan men så är de när de snöar, men ska nog hinna de jag ska göra innan jobbet!! Känns skönt att vara igång igen. Sen så fort jag får en tid hos plastikkirurgen så blir de att lägga om de mesta. Så jag bara tappar vikt. Men fram tills dess tänker jag ha kul och inte bry mig! 😉 

Snart framme på

image

Så vi hörs senare
Thess

image

Kommentera

