Sova tidigt!

Träna imorgon innan jag ska träffa  läkaren som ska operera mig den 24/3.

Dagen har rullat på fint tycket jag skönt att de vart lite att göra tillslut, så tiden gick jättefort! Men hann med att köpa lite nya boxershorts (björn Borg)  två linnen på indiska (bästa bästa känner inte att man har dom på sig helt underbart) strumpor med extra stöd vid träning, tex gå eller spring och när man står mycket vilket jag gör större delen av dagarna! 😀

Firar kvällen med kött jag inte kommer köpa igen! För de vart inte riktigt vad jag räknar med, någon blandning mellan biff och entrecote fast väldigt mycket senor! Men de kosta inte så mycket så de kan vara därför! Men beasås dock jag iallafall! Icas den bästa av dom bästa!

image

Dags intaget av energi ser ut som följer!

image

Ser riktigt bra ut med fördelningen, kanske lite mer fett men helt  okej tycker jag! Knappt en månad kvar och nu jävlar är de superstrikt delux som gäller! 😀 ska kolla vågen imorgon om de hänt något bara lite skulle göra mig lycklig och ännu mer taggad! 😀

Betala räkningar sen sova och träna imorgon.
Så vi hörs då!
Thess

image

Kommentera

