Torsdagen har börjat!

Mot gymmet!!

image

Snozza lite längre idag så de blir bara 45 minuter på bandet! Men de är ju bättre än inget! Sen blir de mot jobbet. Sista dagen för en kollega! Sen börjar de en ny på måndag! Och från ingenstans kommer jag nog byta dialekt, då vi är födda i samma stad! Men han har kvar den dialekten, jag har en helt egen dialekt. En blandning mellan dalmål (när jag blir arg eller jätteglad) ”väskötska” när jag pratar med min familj och typ Stockholmska när jag jobbar och inte blir jätteglad eller arg, då är de dalmål! Så de här kan bli kul!! 😀

Två dagar kvar i februari sen är de mars?? Alltså de går väldigt fort nu tycker jag!! Så väldigt snart blir vår tycker jag!! Så man kan få dom där vårkänslorna!! 😀

Gym gym gym sen jobb jobb jobb!
Vi hörs senare
Thess

image

Lämna en kommentar