Trött!

Men de vart de värt, får säga sen förra gången jag var på Avicii så har han tagit ett kliv upp. Körde väldigt hårt igår vilket publiken ville ha! Så jag är väldigt nöjd över gårdagen!! Tackar ödmjukast jobbet för denna tillställning!!  😀

image

image

Sitter på tunnelbanan mot tåget som ska ta mig till borlänge, så där kommer träningen att ske idag och på måndag! Har ju vilodag imorgon så är lite glad att jag har en tågresa att sova innan de är dags att träna. Är helt slut, fast de är självförvållat så går de när man har på tok för kul och inte vill gå hem, för Ähh jag orkar! 😉  Men som sagt de var jättekul igår så de gör inget!!  😀

image

På en vecka har jag lyckats med att tappa på detta! Jag är stolt började på 99,2 förra lördagen och nu är jag här!
Ikväll ska vi ut och äta. Kommer inte spåra men tänker äta också! Men inget konstigt! 23 dagar kvar tills operationen så jag ”bör” hinna klart! 😉  23 dagar de jobbet gå hur fort som helst!! 😀 Sen är de bye bye allt som hänger!! Welcome nya magen 😀

Hämta ut biljetterna sen sova!!
Hörs senare
Thess

image

Vi fick en mössa igår!!  😉

Kommentera

