Kväll och hem resa!

Jobb i morgon. Så de blir hem och sova nästan, måste packa om väskan lite sen sova, kanske en film innan. Men upp tidig börjar tidigt 09:00 imorgon, och ska hinna förbi gymmet innan de imorgon! 😀

image

image

Han jobbar inför kameran,  jag har lekt mer med min lins.

image

image

image

image

Sen var jag förbi studion där jag tatuerar mig och töjer öronen, idag blev de en liten tatuering.

image

image

image

En liten tatuering med en stor betydelse!
http://www.pratacancer.se
Och ont gjorde de så underbart men ändå oskönt!! Mycket konstig känsla!

Energi intaget idag blev som följer

image

Ska fortsätta lyssna på P3 dokumentär nu och chilla vidare på tåget, in på apoteket när jag kommer till Stockholm och köpa salva till tatueringen! Sen hem och typ sova och packa om väskan!

Hörs imorgon
Thess

image

Kommentera

