Måndagen är igång!

Ledig men var ändå uppe och väckte tuppen. Sjunga för födelsedags barnet!

image

Sen bar de av ut på första utomhus promenaden i år, lite småkyligt men de gick och de var skönt!

image

Halva sträckan var gjord här, så nu blir de att hitta en rutt hemma i Stockholm som man kan gå på morgon. För de är sjukt tråkigt att gå på ett gåband! Här kommer man ju någonstans, de gör man ju inte där! 😀

Tre timmar kvar tills de är dags för mat ska bli gott och de kommer bli kött och beasås!
Sen kommer de komma folk hit och fira födelsedagsbarnet!! 😀 Sen tåget hem till Stockholm igen och vardagen jobb imorgon. Men om 3 veckor idag så har jag operation, är nog klart till och med! :-D.
Träffa en igår som gjort den, och hon var jättenöjd och sa att de var de bästa hon gjort, ångrar inte en sekund. Det tror jag inte jag kommer göra heller. De kommer vara en häftig upplevelse. 😀

Nu ska jag umgås med dessa stjärnorna lite

image

image

Mysa delux dag!!
Och grattis Monica du är bäst! 😀

image

image

image

Grimars sm vinner du alla dagar i veckan!! Ska göra mitt allt för att dagen som är din blir så magisk de går!

Hörs senare
Thess

image

Kommentera

