Så sjukt gott

Med mat när man är hungrig!! Hamnade på jobbet lite tidigare än vanligt då gymmet inte gick som planerat!!  Men en promenad vart de!

image

Lekte vidare med min lins sen när jag var på jobbet, hade 45 minuter innan vi börja att ta död på, så detta är vad som hände!

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Hoppas ni fattar att de är inte lätt att jobba där jag jobbar, eller de beror ju på hur man ser de, allt handlar om tanke blir handling, för visst det de underbart ut och skulle lätt kunna trycka allt. Men är de värt de?? Nej de tycker jag inte. Frestelsen kommer varje dag, och varje dag tänker jag samma, inte värt de! Men Shit så gott de luktar och sett ut!! MEN EN KÖTTBIT OCH BEASÅS ÄR BÄTTRE ALLA DAGAR I VECKAN!
Åter till jobbet fokus fokus fokus!!!
Hörs senare
Thess

Kommentera

