Fredagkväll!

Påväg hem från jobbet, de vankas tacos med ostchips!! Eller tacofärs och ostchips!! Hur gott som helst. Sen kolla lite tv och efter de sova ut och gå innan jobbet imorgon hur skönt som helst! 😀
Livet känns i allmänhet väldigt bra just nu, hade en kund idag som tydligen köpte sin telefon av mig för 2 år sen. Vi stod och prata ett tag och innan han gick så sa han -jag måste ge dig en komplimang, gud vad snygg du har blivit och vad duktig du varit med viktnedgången. Tack säger man då jag inte minns han men han minns mig, något intryck lär jag ha gjort för två år sen!! 😉 

image

Lägg på ca 20kg på den här bilden så är de vad han minns mig som och nu är jag så här

image

En viss skillnad!! Snart hemma nu laga mat och njuta av kvällen!

Hörs imorgon
Thess

image

Kommentera

