Hemåt och mello!

Ska laga lite ostchips sen blir de samma som igår, tacos tacos!

Var och sola efter jobbet, måste ju sola upp mig lite nu innan operationen, får ju inte sola på sex månader!! Hinner ju bli jätte blek!! 😉  Och påvägen till tunnelbanan hitta jag denna!

image

Måste ju se denna film!! 😀 Swedish house mafia!! 

Jobbet rullade på fint idag, var inne en sån söt hund så de finns knappt!

image

image

image

Så liten och söt, önskar de fanns tid till hund men så länge de inte finns så blir de att klappa andras! Sen är My katt vakt över helgen så vi har ju ett djur hemma, men en sån vill jag inte ha på heltid! Inte ens halvtid! Är verkligen inte en kattmänniska! Vet inte vad de är med nej inte min grej helt enkelt!

image

Bara titta på han!! 😉

Dagens kost fördelningen blev

image

Tycker de ser riktigt bra ut!
Söndag imorgon och ska ju ha vilodag då men vi får se om jag inte går ut lite ändå! Mest för att de är skönt och för att solen lyser! Och de är skönt att röra på sig lite!! 😀 Snart så blir de ju inte så mycket gå på ett tag! Iallafall inte så långa sträckor! Men vi får se imorgon!! 

Hörs då!
Thess

image

Påväg hem! 😀

Kommentera

