Äntligen helg!

Är faktiskt rätt kul ibland, dock inte så mycket Peter och Fredde längre, men dom andra är ju helt underbara!!

Tänkte ta en kaffe med grädde nu innan    matfönstrer stänger för idag!! Imorgon är de 16:8 men väldigt låg kalori mängd som gäller igen, de är två veckor kvar. Sen är de dags att starta den nya resan, resan till att kroppen läkt, sen till en lagom muskulös kropp! 😀
Att sätta ett kost program som passar mig och till min kropp, naturligtvis med strikt lchfkost. För de går att träna bygga muskler med lchfkost. De går att leva resten av mitt liv med lchfkost och de tänker jag göra. Jag tänker må som en prinsessa resten av livet ser ingen vits med att inte göra de! Tänkte försöka fixa en pt tid när de är dags att börja träna ordentligt igen, så man får en bra genomgång om hur man gör på riktigt för när jag är på gymmet, så vill jag ju göra allt på en och samma gång! Men vet att man inte ska göra de! Så därför vill jag ha någon som vet hur man gör och varför så de blir rätt med en gång. Men träning lär nog dröja ett halvår innan jag kommer kunna göra de igen. Men gå ut och gå hoppas jag på att jag kan göra om någon månad eller två igen. För motion är något jag kommer sakna! Tänkte försöka en lång promenad imorgon minst 1,5 timma imorgon. Typ en mil hoppas jag på att jag hunnit komma då, har varit kul.

Ska jobba på att sova lite snart då vaknar man pigg och glad. Så vi hörs imorgon!
Thess

image

Kommentera

