Två månader!

Sen jag släckte min senaste cigg!!

image

Kan erkänna att besparingarna inte stämmer!! Man lägger de på annat, men ändå kul att se! Nöjd med min insats!!

Nu är de bara fredag lördag söndag kvar sen är de operation måndag som gäller. Är taggad och nervös på samma gång, men de ska man nog vara annars är de nog fel!

Har inte bestämt mig om och vad jag ska göra idag. Eller om de blir att vara hemma och bara vara! De märker vi. Tycker de är lite mycket snö för min smak av att hänga ut. Men de är ju snart borta. Ska ju bli varmt i helgen! Och sol!! Och de tänker jag njuta av!! :-D. Nu finns de ju saker att göra hemma så jag är inte sysslolös om jag väljer de. Tvätta städa laga mat ta ett långt bad och kanske även köra Laxeringsmedelet! Skadar nog inte att ränsa ur kroppen! 🙂

Nu ska jag diska och dricka kaffe. Vi hörs senare!
Thess

image

Kommentera

