Dags att hitta på något!

Hitta min blivande klädesplagg!

image

Vill verkligen ha en sån!! Finns på tradera och tshirtpressen.se
Ska köpa sån sen! Känner att de inte är prio ett i mitt liv men första riktiga lönen då är jag värd den! Finns i olika färger. 😀

Ska skriva todo list:
Köpa ett skohorn
Besöka lchfklubbens butik
Bestämma nästa veckas mat och handla den
Boka tvätt tid till imorgon
Luncha med Christopher (vart inte så han är lite små förkyld och de har jag inte tid med. Men en bild på dig när jag äter lunch är ju nästan samma!! 😀

image

Ska tagga igång min roomie nu så kanske hon vill hänga med ut och röja lite. 😀

Två dagar sen smäller de alltså de går sjukt fort känner jag nu! Hänger inte riktigt med själv! Och när jag tänker på de blir jag super pirrig i magen! 😀

Så nu blir de att börja bocka av todo listen!!

Hörs senare
Thess

image

Kommentera

