Sovmorgon var bara att glömma!

Så uppe och väckte tuppen var jag, har aningen mer ont idag än igår. Men nu har ju alla lokalbedövningar och skit släppt. Men som min mamma burkar säga

klart de gör ont annars skulle ju alla gå och skära sig i kroppen

Ska kämpa med att vilja lite till här i dessa sköna sängar sen blir de soffan och kanske sägen att vila i, inte riktigt samma!! Men så är de hade en plan på att sno en säng, men fråga om dom skulle märka något. De skulle dom tydligen!!

Jag lever och de gör ont men är så glad inom mig så de finns inte ens!! Dom öppna gördlarna idag och bytte något! Kolla

image

Min mage är borta!! 😀 Helt galet konstigt!!  Men som sagt nu ska jag vila lite till. Så vi får höras om ett tag!! 😀
Thess

2 tankar om “Sovmorgon var bara att glömma!

  1. Grattis till resultatet. Det ser ut att bli jättefint! Hoppas du slipper ha så ont. Din positiva inställning är verkligen en inspiration. 🙂

Lämna en kommentar