Nu ska jag sova.

Klockan 12 ringer klockan, dags för piller sen klockan 06 så kommer de se ut några dagar till tills man sover över och de helt enkelt inte känns. Men imorgon blir de att göra något litet på dagen och vila känner att jag kanske gjorde lite för mycket idag. Hade nog räckt med 1-2 timmar på stan inte 4-5. Magen är jätte svullen men de gör inte så ont, de stramar mest och jag ska nu försöka gå så rakt jag kan med min rygg, väldigt lätt att hamna ihop sjunken med ryggen men jag försökte hela dagen att gå rakt. Inte lätt, och inte konstigt att magen blir svullen när man håller på så 🙂 men de ska vara så. Men imorgon blir de inte lika lång tid ute och härja bara någon timme! Sen ökar man lite varje dag. Om snart två veckor ska jag klara av att stå upp i ca 10 timmar om dagen. De kanske inte låter så mycket men de vart några vila pauser idag. Jag vart helt slut och orka inte stå längre och då fick jag sätta mig ner lite!!  De funka ju men ska jag klara jobbet så blir de att öva!! 🙂

Jo köpte ju två nya tröjor och ett par byxor som svarta byxorna köpte jag inte idag!

image

image

Kände att jag behövde något nytt har ju inte direkt mycket kläder. Så något iallafall!! 🙂

Ny ska jag sova trött som aldrig förr!!

Vi får höras imorgon!!
Thess

Just de mitt nya kort kom idag!

image

🙂

Kommentera

