Bara duscha kvar på måste listan.

Maten klar och uppäten, inte allt men lite av de!

image

Efterrätten vart helt knas! För lite choklad i så nej på den. Men är inte så sugen klara mig med maten. Så rackarns gott!!

Som sagt duscha kvar, tvätta navel och torka tejpen med hårfön. Sen på med gördlarna igen när man ligger ner är de sjukt skönt att släppa på som men när man går är dom underbart stöd vill jag lova. De har börjat klia idag också vilket är jätte positivt. De läker!! 🙂 vilket är skönt, sprutan gick bättre idag när jag hade bedövnings salvan. Sen är snart citodon slut vilket betyder att jag bara ska gå på Alvedon, betyder att jag får härda ut mer! För de som gör ont är stramandet och de måste jag nog vänja,mig med för de håller i sig i flera månader minst 5-6 månder. Enligt folk som gjort detta innan. Sen kanske de inte är så på mig, men de märker vi!!

Nu ladda upp inför duschen!!
Vi hörs imorgon igen!
Thess

image

image

Kommentera

