God morgon!

Fast de är ju kanske inte morgon längre, har lite ärenden idag men mest vila, vill ju att magen ska må bra. Men står rakt i ryggen idag utan att de stramar som igår. Men skönast är att ligga lite upp med benen och lite upp med ryggen i soffan men de kanske inte är de roligaste. Men skönaste!! Vi ska handla en klädställning till mig och bedövnings salva till dom där jävla sprutorna som gör löjligt ont!! 😦
Sen lite broccoli och blomkål till Kvällsmaten, gratäng med kött och beasås!! Kärlek!!

Vi hörs senare!
Thess

image

image

4 thoughts on “God morgon!

  1. Jag avundas dig inte sprutorna, jag avskyr sprutor! Men det är väl en begränsad tid, så då kanske man står ut.

    Kom ihåg att ta det lagom lugnt nu, så är du snart i kanonform gissar jag. 😀

    • Tro mig jag hatar sprutor, har 7 kvar sen är dom slut!! 🙂 jag insåg att kaj inte skulle hålla på som igår!! 🙂 Så har vilat nästan hela dagen. Gått till toa varit ute på baksidan och andats in sol!! Så imorgon bör jag vara i form igen. 😀

  2. Hej! Hittade just till din blogg och jag blir såååå imponerad av dig. Nu får DU vara min förebild då jag nyligen hoppat på LCHF-tåget och hoppas bli av med mina 40 överskottskilon. Hoppas allt läker som det ska efter op och att bedövningssalvan tar bort smärtan =)

Kommentera

