Resten av dagen i bilder!!

image

image

image

image

image

image

Sen har vi gjort en kul grej man kan göra om man vill frosta sina fönster hemma enkelt lätt och billigt!

image

Tejpa eventuellt mönster och höjd på köksfönstret, och sen en skål med fil, vanlig fil. Dutta med en disk svamp.

image

Och simsalabim när de torkat på ca 30-40 min s ser de ut så här!

image

Frostat och klart!! Hur coolt som helst!

Sen gjorde jag lite rabarberkräm/kompott

image

Rackarns gott!!
500g rabarber
2dl sukrin
1-2 tsk vaniljpulver
1,5 dl vatten
Låt koka ihop i ca 40 min svag värme så de små puttrar!! Vispa grädde och njut!

Nu ska jag sova!
Hörs imorgon
Thess

image

Min mage en vecka efter operationen!

Kommentera

