Dagen är i full gång.

Tvättmaskinen har gått sönder här så om någon har en i borlänge området som man vill göra sig av med för en billig peng eller är grym på att laga tvättmaskiner så hör av er! 😀

Charlie tyckte att han skulle ligga på bordet nu på morgonen från ingenstans hoppar har upp på stolen vilket är normalt men sen precis som en katt. Kolla

image

image

Dock tror jag att han skämdes lite för han vägrar att titta på mig. Titta bara bort hela tiden tills mamma kom då åkte han ner på golvet igen!! Knäppis hund. Men bra söt är han lille Charlie

image

Snart dags att tvätta naveln och duscha på samma gång, är jätte seg idag. Men hade varit kul att göra något idag, men kanske behöver man vila lite också. Fast en promenad lite senare kommer jag nog orka. Min läkare sa ju att jag skulle promenera. Så då är de ju bara att göra de! 😀

Vi får höras senare!
Thess

Kommentera

