Matlagning med My!

Har lärt hon att laga langos, vilket blev kvällsmat idag igen men med strimlad salami och feta ost cream fraiche och lite lök!

image

Hur gott som helst. Så nu kan även My laga langos. Recept finns i gårdagens sista blogg inlägg! 😀

Söndag imorgon se vad den har att erbjuda, hoppas på något bra. Ska laga pulled pork iallafall men de behöver man ju inte stå och titta på liksom den klarar ju sig själv i ugnen, kanske jobba på att ta en promenad imorgon, se hur långt man orkar och hur ”hårt” man orkar. Kollade runt lite på Instagram idag och insåg att jag verkligen vill börja träna på riktigt. Typ såhär vill jag se ut till nästa sommar

image

Jag fattar ju att jag är längre och bredare generellt än denna tjej , men typ så i muskler sett. Hoppas inte de är helt omöjligt. Hade varit så kul och ha en så fit kropp! En gång i sitt liv. Sen hålla den så fit! Men vi får se, ska kolla med lite polare som kan sånt här om hur lång tid som är rimligt att de kommer ta?? För jag ska vara typ som hon!

image

Har en lång väg dit men fatta vad kul när man är där!! Vilken vinst!

Ja ja nu ska jag kolla lite tv och sen tvätta naveln sen sova, trött som aldrig förr, jag märker att jag läker för all min energi förvinner någonstans, och de måste ju vara läkningsprocess som tar min energi.

Hörs imorgon!
Thess

Kommentera

